czwartek, 7 kwietnia 2016

Animowane obrazki i gify - Jezus Chrystus

CIEMNA NOC...
Bóg się rodzi,
moc truchleje.
Przeczuwała,
co się będzie działo.
Wymordował Herod
wszystkie dzieci.
A chciał zabić tylko jedno,
co nikomu w niczym
nie zagrażało.
Matki z bólu umierały.
A ten jeden umknął,
ukryty pod bezpiecznym skrzydłem.
Wyrósł, zmężniał
w świat wyruszył.
Uczył opowieści dziwnych,
nie dla wszystkich zrozumiałych.
A tym razem,
Piłat przejął
sprawy w ręce swoje.
Sam nie wiedział,
czy ma rację...
czy pobłądził?
Oddał w ręce żydów.
Litości w nich nie było.
Nie wiedzieli,
że złe czynią.
Serce skazanego,
Żałobą się okryło. Noc truchlała,
Bo wiedziała,
Że głupota w swej głupocie,
Mądrość ukrzyżowała.
 On wybaczył,
do Raju zabrał.
Wyrwał z ciemnej nocy,
światłości nadał mocy.
Już nie będziesz
truchlała, nocy ciemna.
On odmienił
Ludzkie przeznaczenia.


Jezu mój
Panie mój...
gdzieś mi świat ucieka...
Panie mój...
kierunek zmienia ma rzeka...
Panie mój...
znów boje się dalej iść
Panie mój...
bez Ciebie nie umiem już żyć...
Mój Boże!!!!
proszę zostań ze mną
nie opuszczaj mnie nawet przez chwilę jedną...
Mój Boże!!!!
Bez Ciebie ja tonę...
pośród morza łez...
Jezu mój...
zwyciężyłeś Sam ten świat...
Jezu mój...
ja nie potrafię tak...
Jezu mój...
obmyj proszę mnie...
Jezu mój...
połóż na mnie dłonie Twe...
Mój Boże!!!
wylej na mnie Twoja Krew...
daj mi święty Twój chleb...
Mój Boże!!!
Ja już nie potrafię tak...
przytul mnie...choć raz...
Paula K
Jezus
To najcenniejsza perła.
I nie ma na nią ceny.
Jest ulgą dla ciała.
Ozdobą dla duszy.
Wyjdź do Jezusa.
Stoi u twojego progu.
Zaproś Go do środka.
Umiłuj i czcij z całego serca.
On ci to wynagrodzi. Ukoronuje,
w swoją mądrość,
sprawiedliwość i miłość.
Bo to największy skarb dla ciebie.
Wyjdź przed swoje drzwi.
Otwórz szeroko.
Wpuść Jezusa!
To najważniejszy twój gość!
Otwórz bramy swojego serca.
A On odmieni życie twoje.
Panie Jezu, przychodzę do Ciebie wiedząc,
że jestem grzeszny.
Potrzebuję twojej przebaczającej
i uzdrawiającej miłości.
Wierzę, ze Ojciec w swojej wielkiej miłości
posłał Ciebie Jezu
abyś umarł na krzyżu dla odkupienia
moich grzechów.
Wyrzekam się całego przywiązania do nich.
Proszę Cię Panie Jezu ,
abyś wszedł do mojego życia
jako mój osobisty Pan i Zbawiciel.
Weź w posiadanie moje serce.





























































































































































 














































































































































































































































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz